Grupul tinta va fi selectat in conformitate cu informatiile din apel, urmand ca persoanele declarate admise sa participe la o instruire (training) in vederea formarii competentelor necesare pentru elaborarea de standarde curriculare de invatare si standarde de evaluare, respectiv testare standardizata.
Vor fi selectate:
- 180 de cadre didactice pentru elaborare standarde curriculare de invatare si standarde de evaluare
- 150 de cadre didactice pentru testare standardizata.
Inscrierea in grupul tinta al proiectului este conditionata de declararea disponibilitatii persoanelor interesate in ceea ce priveste participarea la instruire si angajare in cadrul proiectului, conform urmatorului calendar estimativ:
1. Identificarea si selectarea grupului tinta - ianuarie - februarie 2023
2. Formarea/ dezvoltarea profesionala a reprezentantilor grupului tinta - martie - aprilie 2023
3. Demararea activitatilor expertilor in educatie (elaborare standarde curriculare si de evaluare + testare standardizata) - aprilie - mai 2023
4. Finalizarea activitatilor expertilor in educatie (elaborare standarde curriculare si de evaluare + testare standardizata) - noiembrie - decembrie 2023.
Se face precizarea ca pentru expertii elaborare standarde curriculare si de evaluare este necesara alocarea a 3 ore de activitate/ zi in intervalul previzionat, iar in cazul expertilor testare standardizata sunt necesare 2,5 ore de activitate/ zi. Activitatea expertilor se desfasoara la sediul beneficiarului/sediul proiectului si in alte locatii, conform reglementarilor Legii nr. 81/2018 cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditii pentru cadrele didactice
In vederea inscrierii in grupul tinta, persoanele interesate vor avea in vedere urmatoarele conditii:
Conditii generale:
a. are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b. are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
c. are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza;
d. indeplineste conditiile de studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
e. nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
f. nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
g. nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2} din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
h. indeplineste conditiite de experienta din cererea de finantare (a se vedea conditiile specifice obligatorii);
i. este disponibil/(a) in vederea desfasurarii activitatilor ulterioare selectiei (instruire si angajare), in conformitate cu informatiile prezentate in cuprinsul prezentului apel.
Conditii specifice obligatorii:
a. este cadru didactic;
b. este absolvent de studii superioare de lunga durata;
c. detine experienta dovedita in dezvoltarea, implementarea curricuiumului si/sau evaluarii la nivel primar/ gimnazial (de exemplu, autori de programe scolare; membri ai grupurilor de lucru pentru examene/ concursuri/ olimpiade); autori de manuale scolare sau alte auxiliare didactice aprobate, inclusiv in format digital pentru invatamantul primar/ gimnazial).
Alte competente solicitate:
a. competente de comunicare si relationare;
b. competente de coordonare a relatiilor de grup;
c. competente digitale;
d. competente de comunicare in limbi straine.
In selectie, constituie avantaje urmatoarele:
Pentru elaborare standarde
- experienta dovedita in proiecte sau programe nationale sau curriculare si de evaluare internationale care au vizat dezvoltarea de standarde curriculare si/sau
de evaluare;
- experienta generala de coordonare, planificare, organizare.
Pentru testare standardizata
- experienta dovedita in elaborarea de itemi si teste de evaluare standardizata la nivel national sau international;
- experienta dovedita in activitati de formare a profesorilor in domeniul
evaluarii rezultatelor scolare la nivel national (examene, evaluari nationale si internationale).
- experienta dovedita in activitati de pilotare a standardelor si a itemilor
de evaluare.
Acte necesare dosar inscriere STANDEV
A. Documente generale
Formular 1 - Cerere de inscriere
Formular 2 - Declaratie pe propria raspundere
Formular 3 - Declaratie de disponibilitate
Formular 4 - Declaratie de consimtamant privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
B. Documente identitate: Act de identitate sau alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz si orice documente din care ar rezulta schimbarea numelui, daca este cazul (semnate de candidat)
C. CV format Europass datat si semnat pe fiecare pagina - CV-ul trebuie sa contina obligatoriu date de contact valide - adresa de e-mail si numar de telefon
D. Expertiza: Documente relevante care atesta nivelul studiilor si alte acte care atesta efectuarea unor specializari, documente care atesta indeplinirea conditiilor indicate la: conditii specifice obligatorii, alte competente solicitate, avantaje
E. Experienta: Acte doveditoare privind experienta, documente care atesta indeplinirea conditiilor indicate la: conditii specifice obligatorii, alte competente solicitate, avantaje / documentele care atesta implicarea in activitati rutiniere, e.g. membru in comisia de
bacalaureat la scoala x, sau altele asemenea, nu vor fi luate in considerare .
Toate documentele incarcate trebuie sa poarte semnatura candidatului, iar copiile trebuie sa fie certificate pentru conformitate cu originalul de catre candidat.
Dosarul va avea un OPIS semnat de catre candidat si toate paginile numerotate. Lipsa oricarui document dintre cele enumerate mai sus, inclusiv a opisului si a numerotarii paginilor, poate conduce la duce la respingerea dosarului.
Precizari importante!
Intregul dosar va fi scanat intr-un singur fisier, in ordinea documentelor indicate de OPIS. Dimensiunea fisierului scanat nu va depasi 50 MB. Denumirea documentului salvat va cuprinde numele si prenumele candidatului. Candidatul se va asigura ca documentele sunt lizibile.
Candidatii vor depune dosarul de participare cu documentele solicitate prin platforma competente.rocnee.eu pana la data de 01.02.2023, ora 23.59 la adresa: https: //competente.rocnee.eu/apel2023 01 st/. Dosarele nu pot fi depuse fizic.
Formulare inscriere proiect STANDEV
Calendar inscriere proiect STANDEV
19.01-01.02.2023 | Depunerea dosarelor
02-14.02.2023 | Evaluarea dosarelor, acordarea punctajelor si stabilirea ierarhiei candidatilor (Conditii generale, Conditii specifice obligatorii, Alte competente solicitate, Avantaje)
14.02.2023 | Publicarea rezultatelor privind evaluarea calitativa a dosarelor
14.02.2023 | Demararea procedurilor de intocmire a documentatiei de inregistrare a grupului tinta.