Plata cu ora titulari, pensionari, asociati
Directorul unitatii de invatamant atribuie, prin decizie, posturile didactice/catedrele/orele ramase neocupate in regim de plata cu ora personalului didactic de predare titular in unitatea de invatamant, la solicitarea, in scris, a acestuia.
- Directorul comunica la inspectoratul scolar, situatia incadrarii in regim de plata cu ora a titularilor unitatii, conform unui tabel-tip transmis.
- Personalul didactic titular caruia i s-a atribuit ore in sistem de plata cu ora incheie contract individual de munca in regim de plata cu ora cu directorul unitatii de invatamant.
...detalii AICI plata cu ora 2024-2025<<
Dupa atribuirea posturilor didactice/catedrelor/orelor ramase neocupate in regim de plata cu ora personalului didactic de predare titular in unitatea de invatamant, directorii unitatilor de invatamant in care mai raman posturi didactice/catedre/ore neocupate acorda avizul pentru incadrarea in regim de plata cu ora, in baza prezentarii unui curriculum vitae care sa contina elemente relevante cu privire la activitatea profesionala, urmatoarelor categorii de personal:
▪ personalul didactic de predare titular in alta unitate de invatamant;
▪ specialistii consacrati in domeniul de specialitate al curriculei scolare;
▪ personalul angajat in alte domenii de activitate (personal asociat);
▪ personalul didactic pensionat.
Categoriile de personal, incadrate in regim de plata cu ora, trebuie sa respecte conditiile de studii, pregatire psihopedagogica si sa detina avizele si atestatele necesare pentru ocuparea posturilor didactice/ catedrelor ramase vacante/rezervate.
Nota: Categoriile de candidati enumerate mai sus depun, conform Calendarului, un dosar intocmit conform cererii tip, la secretariatul unitatii de invatamant in vederea obtinerii avizului precum si la Inspectoratul Scolar Judetean pentru introducerea datelor in aplicatia informatica a ME si pentru emiterea deciziei ISJ de repartizare pe post.
Posturile didactice/catedrele/orele vacante/rezervate ramase neocupate dupa incadrarea personalului didactic de predare titular, a personalului didactic asociat sau pensionat in regim de plata cu ora, se atribuie in regim de plata cu ora, prin decizie a directorului unitatii de invatamant, in ordine:
- mai intai personalului didactic angajat cu contract individual de munca pe perioada determinata in unitatea de invatamant (suplinitori calificati);
- apoi se emit avize pentru incadrarea in regim de plata cu ora personalului didactic angajat cu contract individual de munca pe perioada determinata in alte unitati de invatamant (suplinitori calificati).
Situatia posturilor ocupate prin decizia directorului si a avizelor emise de catre director se comunica inspectoratului scolar, conform Calendarului.
Calendar pentru incadrarea personalului didactic in regim de plata cu ora
1. Actualizarea/postarea pe pagina web a ISJ BN, a listei actualizate a posturilor didactice, catedrelor si fractiunilor de norma didactica neocupate.
Termen: 27 august 2024.
2. Directorul unitatii de invatamant transmite prin email, la adresa indicata de Inspectoratul scolar, tabelul Unitatea de invatamant_PLATA_CU_ORA_2024 (doar coduri de post existente in aplicatia titularizare si publicate vacante/rezervate in 27 august 2024)
Termen: 29 august 2024
3. Procesarea ocuparii prin plata cu ora de catre titulari, conform tabelelor transmise de unitatile de invatamant.
Termen: 29 august 2024
4. Procesarea dosarelor pentru incadrarea pensionarilor/asociatilor in regim de plata cu ora, intocmite conform cererii – tip (avizate de unitatile de invatamant) se va face la Inspectoratul Scolar Judetean
Termen: 29 august 2024
Important! Titularii unitatii de invatamant nu depun dosar la Inspectoratul Scolar.