Definitivat 2024: cum se desfasoara proba scrisa. Situatiile in care candidatii pot solicita anularea lucrarilor

De Portal Invatamant
la 18 Iul. 2024
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Definitivat 2024: cum se desfasoara proba scrisa. Situatiile in care candidatii pot solicita anularea lucrarilor18Iul.2024

Procedura privind desfasurarea probei scrise la Definitivat 2024, care include reguli privind sigilarea si securizarea lucrarilor candidatilor, a fost transmisa de Ministerul Educatiei inspectoratelor scolare.

Conform documentului, in data de 23 iulie 2024 la avizierul fiecarui centru de examen si pe site-ul inspectoratului scolar se afiseaza lista candidatilor inscrisi pentru sustinerea lucrarii scrise in cadrul examenului national pentru definitivare in invatamant, precum si repartizarea acestora pe sali. 
 
Pe usa fiecarei sali de examen se afiseaza instructiunile si tabelele nominale cuprinzand candidatii repartizati in respectiva sala, numarul fisei de inscriere la examen si disciplina la care sustin proba scrisa in cadrul examenului. In cazul in care proba srisa se desfasoara in doua sau mai multe locatii ale centrului de examen, candidatii vor fi repartizati astfel incat acei candidati care sustin proba scrisa la aceeasi disciplina sa fie repartizati in aceeasi locatie.
 
Proba scrisa la Definitivat 2024 se desfasoara in data de 24 iulie, incepand cu ora 9,00, durata de redactare a lucrarii fiind de 4 ore.

...Modele de Teste rezolvate pentru Titularizare si Definitivat gasiti AICI(pentru Educatori, pentru Invatatori, la Matematica, la Romana, Engleza, Sport, Istorie, Geografie, Biologie etc samd)
 
Accesul candidatilor in centrul de examen la proba scrisa se face in intervalul 7.30- 8.00, pe baza actului de identitate valabil - carte de identitate, carte de identitate provizorie sau buletin de identitate — ori, in lipsa acestuia, pe baza pasaportului in termen de valabilitate, conform art. 22 (3) din OMEC nr. 5434/2020 privind aprobarea Metodologieicadru de organizare si desfasurare a examenului national pentru definitivare in invatamantul preuniversitar, cu modificari si completari.
 

Desfasurarea probei scrise la Definitivat 2024

 
Extras din Procedura ME Nr. 29.488/26.06.2024
 
Art. 3 (1) Dupa descarcarea subiectelor transmise de C.N.P.E.E., presedintele comisiei de examen verifica daca informaticianul a descarcat si tiparit corect toate subiectele necesare pentru toate disciplinele arondate centrului de examen respectiv.
 
(2) Membrii comisiei de examen realizeaza multiplicarea subiectelor in numar egal cu numarul de candidati si le introduc in plicuri sigilate pe care se aplica stampila circulara cu diametrul de 25 mm ,,DEFINITIVAT”.
 
(3) Accesul candidatilor in sala de examen este permis in intervalul orar 7.30 — 8.00. Transmiterea plicurilor sigilate cu subiecte in salile de examen se realizeaza de catre presedintele comisiei de examen, insotit de unul dintre secretarii comisiei. In cazul constituirii unui centru de examen cu mai multe locatii, presedintele poate desemna in acest scop alti membri ai comisiei (minim 2 membri pentru fiecare locatie a centrului de examen), astfel incat plicurile cu subiecte sa poata fi desigilate in prezenta candidatilor la ora 9.00, in toate salile de examen.
 
(4) Candidatii au obligatia de a redacta lucrarea scrisa pe foile tipizate, in chenar, cu cerneala sau pix de culoare albastra; desenele/graficele se pot realiza si cu creion negru. Este interzisa utilizarea instrumentelor de scris (stilou, pix) a caror cerneala se poate sterge. Candidatii care doresc sa corecteze o greseala taie fiecare rand din pasajul gresit cu o linie orizontala, iar schemele/desenele cu o linie oblica. Pe foaia tipizata, candidatii completeaza, cu majuscule, denumirea disciplinei de examen, copiind formularea din subiectul primit.
 
(5) Inscrierea numelui candidatilor sau a altor nume proprii (inclusiv denumiri de unitati de invatamant) care nu au legatura cu cerintele subiectului in afara spatiului care se sigileaza, precum si orice alte semne distinctive pe foile tipizate, destinate lucrarilor scrise, determina anularea lucrarilor scrise.
 
(6) Pe parcursul desfasurarii probei scrise se asigura supravegherea fiecarei sali de catre 3 profesori asistenti. Unul dintre profesorii asistenti este desemnat responsabil de sala, iar unul dintre profesorii asistenti va fi desemnat pentru scanarea lucrarilor scrise ale candidatilor din sala de examen, precum si pentru accesarea si utilizarea platformei de evaluare in vederea efectuarii urmatoarelor operatiuni:
a) marcarea in platforma a candidatilor absenti, retrasi, eliminati si a candidatilor carora li se anuleaza lucrarile scrise in centrul de examen;
b) incarcarea in platform a lucrarilor scrise scanate color;
 

Obiecte interzise in sala de examen la Definitivat 2024

 
(7) Candidatii si profesorii asistenti nu pot avea asupra lor, in sala de examen, obiecte sau materiale din urmatoarele categorii: genti, posete, ziare, reviste, carti, caiete, mijloace electronice de calcul, telefoane mobile sau orice alte dispozitive/mijloace care intermediazi/faciliteaza comunicarea la distanta, precum si alte obiecte/materiale a caror utilizare afecteaza desfasurarea examenului in conditii de legalitate, echitate si obiectivitate. Materialele si/sau obiectele nepermise vor fi depuse in sala de depozitare a obiectelor personale, inainte de intrarea in sala de examen.
 
(8) In intervalul orar 8.00-8.50, responsabilii de sala:
a) verifica identitatea candidatilor pe baza de buletin de identitate/carte de identitate/ carte de identitate provizorie, pasaport sau, in mod exceptional, pe baza permisului de conducere sau a cartii de alegator;
b) efectueaza instructajul candidatilor privind:
b.1) modul de redactare a lucrarii scrise;
b.2) modul de completare a disciplinei de examen pe foaia tipizata;
b.3) modul de completare a datelor de identificare in spatiul dedicat care se sigileaza;
b.4) modul de corectare, de catre candidati, a greselilor;
b.5) modul in care se sigileaza si se securizeaza lucrarea scrisa;
b.6) modul in care se realizeaza numerotarea paginilor scrise;
b.7) conditiile in care candidatii se pot retrage de la proba scrisa;
b.8) situatiile in care candidatii pot fi eliminati;
b.9) situatiile in care lucrarile scrise pot fi anulate.
 
(9) Candidatii care nu sunt prezenti in sala in momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai sustine proba scrisa.
 
(10) Din momentul deschiderii plicului cu subiecte, niciun candidat nu mai poate intra sau parasi sala, decat daca preda lucrarea, subiectul primit, ciornele si semneaza de predare. In cazuri exceptionale, daca un candidat solicita parasirea temporara a salii, el este insotit obligatoriu de unul dintre profesorii asistenti pana la revenirea in sala de examen. In aceasta situatie, timpul alocat rezolvarii subiectelor nu se prelungeste.
 
(11) Dupa inmanarea subiectelor candidatilor, un membru al comisiei din centrul de examen, insotit de presedintele sau secretarul acestei comisii, verifica daca toti candidatii au primit subiectul corespunzator disciplinei de examen la care s-au inscris, precum si prezenta candidatilor si marcarea candidatilor neprezentati in platforma de evaluare.
 
(12) In timpul desfasurarii probei, responsabilul de sala si ceilalti profesori asistenti nu discuta intre ei si nu rezolva subiectele. Unul dintre cei trei supraveghetori se aseaza in fata clasei, iar altul in spatele clasei si nu au alte preocupari decat supravegherea candidatilor.
 
(13) Profesorii asistenti care furnizeaza solutii ale subiectelor de examen, falsifica lucrari, tolereaza actiuni sau intentii de frauda ale candidatilor, parasesc nejustificat sala de examen sau manifesta neglijenta in indeplinirea atributiilor, raspund disciplinar, civil sau penal, in functie de gravitatea faptei, cu aplicarea legislatiei corespunzatoare. In aceste situatii, profesorii asistenti nu beneficiaza de drepturile salariale aferente activitatii prestate stabilite prin ordin al ministrului educatiei. Prevederile prezentului alineat se aplica si presedintelui, vicepresedintelui, secretarului, informaticianului, responsabilului cu derularea si monitorizarea procesului de supraveghere audiovideo, precum si oricarui membru al comisiei de examen daca furnizeaza solutii ale subiectelor de examen, falsifica lucrari, tolereaza actiuni sau intentii de frauda ale candidatilor sau manifesta neglijenta in indeplinirea atributiilor.
 
(14) Candidatii care in timpul desfasurarii probei scrise sunt surprinsi copiind, transmitand solutii cu privire la subiecte sau avand asupra lor materiale nepermise, chiar daca nu le utilizeaza in momentul in care sunt depistati, sunt eliminati din examen pentru tentativa de frauda, prin decizie motivata a presedintelui comisiei de examen, situatie in care profesorii asistenti care asigura supravegherea sau membrii comisiei de examen incheie un proces-verbal. Aceeasi masura se aplica si pentru orice alta tentativa de frauda. Candidatii eliminati pentru frauda sau tentativa de frauda pierd dreptul de inscriere la examen in sesiunea imediat urmatoare, iar sesiunea in care au fost eliminati din examen este luata in considerare intre cele 3 sesiuni fara taxa prevazute de lege.
 
(15) Candidatii care din motive de sanatate sunt obligati sa paraseasca sala de examen pot solicita anularea lucrarii. In aceasta situatie se incheie un proces-verbal semnat de responsabilul de sala si profesorii asistenti.
 

Conditii pentru anularea la cerere a lucrarii scrise la Definivitat 2024

 
(16) Candidatii care renunta din proprie initiativa la examen pot solicita anularea lucrarii, pe baza unei declaratii si pot parasi sala dupa cel putin o ora, dar nu la mai mult de 3 ore de la deschiderea plicului cu subiecte.
 
(17) In situatiile de la alin. (15) si (16) lucrarile scrise nu se incarca in platforma de evaluare, implicit nu sunt evaluate, iar in statistici candidatii respectivi se raporteaza retrasi. Candidatii nu au dreptul de a parasi salile de examen avand asupra lor subiecte de examen, foi tipizate sau ciorne. Pe parcursul desfasurarii probei scrise profesorul asistent din sala de examen desemnat pentru accesarea si utilizarea platformei de evaluare marcheaza in platforma candidatii retrasi si eliminati, conform precizarilor transmise de Ministerului Educatiei.
 
(18) Candidatii sigileaza lucrarile scrise, in prezenta responsabilului de sala, dupa care se aplica stampila circulara cu diametrul de 25 mm ,,DEFINITIVAT” (anexa nr. 4). Sigilarea si securizarea lucrarilor scrise se realizeaza conform prezentei Proceduri (anexa nr. 5).

(19) Pe prima pagina a filei 1 a foii tipizate candidatii completeaza doar spatiile dedicate, respectiv disciplina, coltul din dreapta sus cu datele personale si numarul fisei de examen, iar in coltul din dreapta jos se completeaza numarul paginii conform alin. (20). La expirarea timpului acordat pentru redactarea lucrarii scrise, candidatii predau lucrarile in faza in care se afla.

 
(20) Dupa ce finalizeaza redactarea lucrarii, fiecare candidat numeroteaza foile de examen, numai cu cifre arabe, in partea de jos a paginii, in coltul din dreapta, in spatiul dedicat, indicand pagina curenta si numarul total de pagini scrise, de exemplu sub forma 3/5, pentru pagina a treia, in situatia in care candidatul a scris in total 5 (cinci) pagini. Se numeroteaza toate paginile pe care candidatul a scris, inclusiv prima pagina, precum si cele pe care sunt scrise doar cateva randuri, partea nescrisa fiind barata de catre profesorii asistenti cu linie franta in forma literei ,,Z”, folosind pix sau stilou cu cerneala de culoare albastra (anexa nr. 6). 
 
Profesorii asistenti si responsabilul de sala, cu exceptia anularii spatiilor libere nescrise cu linie franta in forma literei ,,Z”, nu semneaza si nu fac nicio alta insemnare pe lucrarile scrise sigilate.
 
(21) Dupa finalizarea redactarii lucrarilor, candidatii predau lucrarile scrise, subiectul si ciornele responsabilului de sala, semneaza in borderoul de predare a lucrarilor, mentionand numarul de pagini scrise. Spatiile libere ale intregii lucrari se anuleaza cu linie franta in forma literei ,,Z”’, utilizand pix sau stilou cu cerneala albastra (anexa nr. 6), de catre un profesor asistent, in fata candidatului.

 
(22) Inainte de a demara procedura de scanare si incarcare a lucrarilor in platforma de evaluare, responsabilul de sala are obligatia de a verifica:
a) daca foile tipizate sunt secretizate, semnate si stampilate, conform prezentei Proceduri;
b) daca toti candidatii au scris, cu majuscule, denumirea disciplinei de examen, identica cu cea inscrisa pe subiectul primit;
c) daca toti candidatii au redactat lucrarile scrise cu respectarea prevederilor alin. (4);
d) daca toti candidatii au respectat prevederile alin. (20) privind numerotarea lucrarilor scrise;
e) daca pe lucrarile scrise se regasesc semne distinctive flagrante.
 
(23) Presedintele comisiei de examen, in urma constatarilor proprii sau a sesizarii oricarui membru din comisie, anuleaza lucrarile scrise in situatia in care:
a) redactarea lucrarii scrise nu respecta prevederile alin. (4);
b) numerotarea paginilor lucrarii scrise nu respecta prevederile alin. (20);
c) pe lucrarile scrise se regasesc semne distinctive vizibile constatate la preluarea lucrarii. In situatia in care se anuleaza lucrari scrise se incheie un proces-verbal de constatare semnat de presedintele comisiei de examen si o parte a membrilor comisiei, la care se anexeaza lucrarile scrise anulate.
 
 
(24) La predarea lucrrilor scrise, acestea nu se numeroteaza in centrele de examen. Pentru lucrarile scrise care urmeaza sa fie scanate, profesorii asistenti asigura capsarea in trei locuri (lateral stanga: sus, jos si la mijloc) a lucrarilor scrise cu un numar mai mare sau egal cu doua foi tipizate, asezate sub forma de caiet, in ordinea paginilor.
 
(25) Dupa predarea tuturor lucrarilor scrise de catre candidati si verificarea acestora, in prezenta candidatilor, profesorul asistent desemnat pentru scanarea lucrarilor scrise si pentru accesarea si utilizarea platformei de evaluare:
a) scaneaza lucrarile scrise;
b) verifica pentru fiecare lucrare scanata daca numarul paginilor scanate corespunde cu numarul paginilor lucrarii in format fizic si cu numarul de pagini transcris in borderoul de predare a lucrarilor scrise;
c) verificaa gradul de lizibilitate al lucrarilor scanate;
d) incarca fiecare lucrare scanata si o marcheaza in platforma de evaluare. Marcarea lucrarii in platforma presupune introducerea numarului de pagini al lucrarii (numarul total de pagini al lucrarii scrise + 2 corespunzator celor doud pagini negre generate de procesul de scanare), respectiv selectarea uneia dintre optiunile ,,Absent”, ,,Retras-motive personale”, ,,Retras-motive medicale”, ,,Eliminat frauda”, ,,Lucrare anulata centrul de examen”, ,,Lucrare transmisa la centrul de evaluare”, dupa caz.
 

Lucrarile scrise ale candidatilor eliminati si retrasi nu se scaneaza si nu se incarca in platforma

 
(26) Operatiunile prevazute la alin. (24) si (25) se realizeaza si pe parcursul desfasurarii probei scrise pentru candidatii care predau lucrarile inainte de expirarea timpului acordat pentru redactarea lucrarii scrise. La finalizarea probei scrise, candidatii nu au dreptul de a parasi salile de examen avand asupra lor subiecte de examen, foi tipizate sau ciorne.
 
(27) In situatia in care exista candidat/candidati care sustine/sustin proba scrisa in sala separata, lucrarea acestuia/acestora se sigileaza intr-un plic de catre asistenti, care se deplaseaza la cea mai apropiata sala in care se scaneaza lucrarile, din centrul de examen. Plicul se desigileaza, lucrarea/lucrarile se scaneaza si se incarca in aplicatie conform prevederilor alin. (24) si (25).
 

Trei candidati raman in sala pana la scanarea ultimei lucrari

 
(28) Dupa iesirea tuturor candidatilor din sala in care s-a desfasurat proba scrisa:
a) profesorii asistenti verifica daca toate lucrarile scrise au fost incarcate in platforma de evaluare, cu exceptia lucrarilor anulate si ale candidatilor retrasi sau eliminati;
b) asistentii asigura stergerea lucrarilor scanate de pe calculatoarele din sala de examen (inclusiv din Recycle Bin/Cos de gunoi), iar presedintele si un membru al comisiei de examen verifica finalizarea acestei activitati;
c) responsabilii de sala si profesorii asistenti predau presedintelui comisiei de examen, pe baza de proces-verbal tip:
c.1) lucrarile scrise scanate si incarcate in platforma de evaluare;
c.2) lucrarile scrise anulate, insotite de procesele-verbale de anulare;
c.3) lucrarile scrise ale candidatilor retrasi din motive personale, insotite de declaratiile candidatilor, lucrarile scrise ale candidatilor retrasi din motive medicale sau eliminati, insotite de procesele-verbale;
c.4) subiectele;
c.5) ciornele;
c.6) borderourile de predare a lucrarilor;
c.7) foile tipizate si etichetele neutilizate.
 
(29) Ciornele se predau separat, odata cu lucrarea scrisa, responsabilului de sala, fara sa aiba valabilitate in evaluarea lucrarii si la eventualele contestatii.
 
(30) Dupa efectuarea activitatilor prevazute la alin. (28), lucrarile scrise scanate si incarcate in platforma de evaluare si borderourile de predare a lucrarilor se introduc intr-un plic care se sigileaza. Celelalte documente prevazute la alin.(28), lit. c), se introduc intr-un alt plic care se sigileaza. Pe cele doua plicuri sigilate de catre presedintele comisiei de examen se scrie:
a) denumirea centrului de examen;
b) numarul salii de examen;
c) disciplina/disciplinele de examen;
d) numarul lucrarilor scrise scanate si incarcate in platforma de evaluare, respectiv numarul lucrarilor scrise anulate, numarul lucrarilor scrise ale candidatilor retrasi, dupa caz.
 
(31) Plicurile sigilate sunt depozitate in conditii de securitate maxima, astfel incat o singura persoana, actionand independent, si nu poata avea acces la acestea, pana la predarea acestora, cu proces-verbal, in vederea arhivarii.
 
(32) Baremele de evaluare se afiseaza dupa finalizarea probei scrise, la ora 15.00.
 
(33) Rezultatele examenului se afiseaza la avizierul centrului de examen si pe site-ul inspectoratului scolar la datele prevazute in Calendar.
 

Instructiuni privind sigilarea, securizarea si predarea lucrarilor la Definitivat 2024

 
Candidatii sunt atentionati:
1. Sa respecte recomandarile responsabilului de sala si ale profesorilor asistenti.
2. Sa verifice, inainte de a incepe redactarea raspunsurilor, daca subiectul primit corespunde disciplinei pentru care a validat fisa de inscriere la examen.
3. Sa completeze, cu majuscule, pe foaia tipizata, denumirea disciplinei de examen, copiind formularea din subiectul primit.
4. Sa numeroteze foile de examen, dupa finalizarea redactarii lucrarii, numai cu cifre arabe, in partea de jos a paginii, in coltul din dreapta, in spatiul dedicat, indicand pagina curenta si numarul total de pagini scrise, de exemplu sub forma 3/5, pentru pagina a treia, in situatia in care candidatul a scris in total 5 (cinci) pagini.
5. Sa completeze cu datele personale de identificare spatiul care se sigileaza existent pe foile de examen tipizate, utilizate pentru redactarea lucrarii scrise.
6. Sa sigileze, incepand cu a doua fila tipizata, spatiul cu datele personale de identificare, cu etichetele dedicate acestui scop, conform modelului-tip transmis de Ministerul Educatiei pentru a fi utilizat la nivel national (anexa nr. 5).
7. Sa redacteze lucrarea pe foile tipizate, doar in interiorul chenarului acestora, si sa respecte toate normele de redactare a lucrarii scrise si asupra faptului ca nerespectarea acestora conduce la anularea lucririi scrise in centrul de examen sau in centrul de evaluare.
8. Sa predea, la final, lucrarea scrisa, subiectul, ciornele si etichetele autocolante neutilizate si sa asiste la scanarea si incarcarea lucrarii scrise in platforma de evaluare.
9. Sa verifice faptul ca in borderoul de predare a lucrarilor scrise este inscris corect numarul paginilor scrise (luand in considerare inclusiv paginile incomplete), dupa predarea, scanarea si incarcarea lucrarilor scrise in platforma de evaluare, in prezenta responsabilului de sala.
10. Sa semneze in borderoul de predare a lucrarilor scrise, declarand pe propria raspundere ca a primit si a tratat subiectul corespunzator disciplinei pentru care a validat fisa de inscriere la examen, precum si faptul ca lucrarea scrisa a fost incarcata in intregime in platforma de evaluare.
 

Contestatii Definitivat 2024

 
La avizierul fiecarui centru de examen si pe usa fiecarei sali de examen Definitivat se afiseaza si informatiile privind depunerea/transmiterea si inregistrarea contestatiilor la centrul de examen, astfel:
a) in data de 30 iulie 2024 contestatiile se depun, in scris, pana la ora 20:00;
b) in data de 31 iulie 2024 contestatiile se depun, in scris, pana la ora 12:00.
 
Transmiterea contestatiilor la centrele de examen se poate realiza si electronic (scanat), prin posta electronica, in data de 30 iulie 2024 si in data de 31 iulie 2024 pana la ora 12:00.
 
In contestatie, candidatul precizeaza urmatoarele informatii: judetul, numarul fisei de inscriere la examen, denumirea centrului de examen, numele, initiala/initialele prenumelui tatalui, prenumele, codul numeric personal, disciplina la care a sustinut proba scrisa in cadrul examenului si nota contestata, adresa de e-mail si numarul de telefon.

...Modele de Teste rezolvate pentru Titularizare si Definitivat gasiti AICI(pentru Educatori, pentru Invatatori, la Matematica, la Romana, Engleza, Sport, Istorie, Geografie, Biologie etc samd)
 
Contestatia la proba scrisa se depune la centrul de examen, personal de catre candidat sau prin imputernicit, acesta din urma prezentand procura notariala in original.
 
Candidatul anexeaza la contestatia depusa/transmisa la centrul de examen si o copie a buletinului de identitate/cartii de identitate. Nu pot fi contestate lucrarile scrise ale altor candidati.


Ti-a placut acest articol?
Distribuie-l pe Facebook sau trimite-l pe WhatsApp altor parinti sau profesori!

0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Urmareste-ne pe Google News
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

definitivat 2024proba scrisa definitivat 2024subiecte definitivat 2024


x
Lasa un raspuns



Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Descarca GRATUIT
Raportul Special

Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!
//