Portofoliul educational, obligatoriu din toamna la gradinita si clasa pregatitoare. Model-cadru Portofoliu educational 2024-2025

De Portal Invatamant
la 16 Aug. 2024
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Portofoliul educational, obligatoriu din toamna la gradinita si clasa pregatitoare. Model-cadru Portofoliu educational 2024-202516Aug.2024

Proiectul de Metodologie privind portofoliul educational al prescolarului si al elevului din invatamantul preuniversitar a fost lansat in consultare publica de Ministerul Educatiei. Portofoliul educational este obligatoriu incepand cu generatia de prescolari care intra in grupa mijlocie, respectiv cu generatia de elevi care intra in clasa pregatitoare, in anul scolar 2024-2025.

Portofoliul educational al elevului este un instrument care are ca scop documentarea si evaluarea progresului scolar, personal si social al elevului, identificarea decalajelor in invatare si fundamentarea interventiilor de sprijin, implicarea elevului in propria educatie prin autoreflectie si autoevaluare, documentarea achizitiilor invatarii relevante pentru continuarea studiilor intr-un nivel superior de invatamant/pentru tranzitia spre piata muncii.
 
 

Ce contine Portofoliul educational al elevului
 

Portofoliul educational cuprinde documente relevante pentru rezultatele invatarii elevilor, astfel:
a) planul individualizat de invatare al elevului, inclusiv recomandari de recuperare a pierderilor de invatare;
b) planul educational personalizat, in cazul elevilor cu cerinte educationale speciale;
c) rapoarte descriptive de evaluare de la finalul invatamantului prescolar, al clasei pregatitoare si al clasei I, rezultatele evaluarilor de la nivelul claselor a II-a, a IV, a VI-a, ale evaluarii nationale de la finalul clasei a VIII-a si ale examenului de Bacalaureat;
d) diploma de absolvire si foaia matricola, pentru absolventii de gimnaziu si de liceu;
e) certificari care prezinta rezultate la disciplinele de studiu, pe ani de studiu/niveluri de scolarizare;
f) certificatul de calificare profesionala de nivel 3 sau 4, pentru absolventii de liceu;
g) diplome, certificate, alte inscrisuri obtinute in urma evaluarii competentelor dobandite in diferite contexte formale, non-formale si informale;
h) recomandari de orientare scolara si profesionala ori de incadrare intr-o forma de invatamant de nivel superior sau pe piata fortei de munca etc.
 
Portofoliul educational poate fi realizat in format fizic sau in format digital, fiind inregistrat pe platforma scolii/ pe platforme de stocare bazate pe cloud pana la momentul operationalizarii platformei digital integrate ca parte a Sistemului integrat de management al scolaritatii, administrat de Ministerul Educatiei.
 

Model-cadru Portofoliul educational al prescolarului/ elevului 

 

Atentie: Acest browser nu suporta fisiere PDF.
Click aici pentru a descarca fisierul pdf.



 

Metodologie Portofoliul educational al prescolarului/ elevului [PROIECT]

 

CAPITOLUL I - DISPOZITII GENERALE

 
Art. 1
Prezenta metodologie reglementeaza formatul portofoliului educational al prescolarului, respectiv al elevului, modalitatea de colectare a datelor, de utilizare si de valorificare a portofoliului educational in conformitate cu prevederile Legii nr. 198/2023, cu  modificarile si completarile ulterioare.
 
Art. 2
Portofoliul educational este obligatoriu incepand cu generatia de prescolari care intra in grupa mijlocie, respectiv cu generatia de elevi care intra in clasa pregatitoare, in anul scolar 2024-2025.
 
Art. 3
(1) Prezenta metodologie opereaza cu doua tipuri de instrumente specifice sistemului educational, care urmaresc sa sprijine atingerea potentialului propriu de catre beneficiarii primari (prescolari si elevi din invatamantul preuniversitar), cu aportul conjugat al cadrelor didactice, al parintilor si al altor actori educationali din comunitate, avand ca reper profilului absolventului.
 
(2) Cele doua tipuri de instrumente specifice sistemului educational mentionate la alin.(1) sunt:
a) portofoliul individual - instrument folosit in activitatea de documentare a progresului individual si, implicit, in activitatea de concepere a masurilor din planul individualizat de invatare sau din planul educational personalizat (dupa caz);
b) portofoliul educational - instrument folosit in activitatea de documentare a traseului educational al copilului/elevului, cu influente clare asupra orientarii scolare/profesionale a acestuia.
 
(3) Portofoliul individual cuprinde produse sau rezultate ale activitatilor desfasurate in contexte formale, nonformale si informale de invatare, cum ar fi: desene, fotografii, colaje, proiecte, lucrari practice/creative etc.si este predat parintelui sau, dupa caz, elevului, la sfarsitul anului scolar.
 
(4) Portofoliul educational cuprinde documente relevante pentru rezultatele invatarii elevilor:
a) planul individualizat de invatare al elevului, inclusiv recomandari de recuperare a pierderilor de invatare;
b) planul educational personalizat, in cazul elevilor cu cerinte educationale speciale;
c) rapoarte descriptive de evaluare de la finalul invatamantului prescolar, al clasei pregatitoare si al clasei I, rezultatele evaluarilor de la nivelul claselor a II-a, a IV, a VI-a, ale evaluarii nationale de la finalul clasei a VIII-a si ale examenului de Bacalaureat;
d) diploma de absolvire si foaia matricola, pentru absolventii de gimnaziu si de liceu;
e) certificari care prezinta rezultate la disciplinele de studiu, pe ani de studiu/niveluri de scolarizare;
f) certificatul de calificare profesionala de nivel 3 sau 4, pentru absolventii de liceu;
g) diplome, certificate, alte inscrisuri obtinute in urma evaluarii competentelor dobandite in diferite contexte formale, non-formale si informale;
h) recomandari de orientare scolara si profesionala ori de incadrare intr-o forma de invatamant de nivel superior sau pe piata fortei de munca etc.
 
(5) Dupa finalizarea invatamantului obligatoriu, portofoliul educational poate fi completat cu rezultate ale activitatilor de invatare pe tot parcursul vietii.
 
Art. 4.
(1) Portofoliul educational este un instrument care are ca scop documentarea si evaluarea progresului scolar, personal si social al elevului, identificarea decalajelor in invatare si fundamentarea interventiilor de sprijin, implicarea elevului in propria educatie prin autoreflectie si autoevaluare, documentarea achizitiilor invatarii relevante pentru continuarea studiilor intr-un nivel superior de invatamant/pentru tranzitia spre piata muncii.
 
(2) In sistemul de invatamant preuniversitar, portofoliul educational nu poate fi utilizat in scopul ierarhizarii si al compararii elevilor in sens discriminatoriu. Portofoliul educational nu poate fi utilizat drept criteriu pentru constituirea formatiunilor de studiu.
 
(3) Portofoliul educational al elevului nu trebuie confundat cu portofoliul utilizat ca metoda de invatare-evaluare la diferite discipline de studiu.
 
Art. 5
(1) Rolurile portofoliului individual pentru principalii beneficiari educationali sunt urmatoarele:
(A) pentru prescolar/elev:
a) constructia imaginii de sine si a respectului fata de ceilalti;
b) sprijin in identificarea a ceea ce stie, ceea ce poate face;
c) ajutor pentru stabilirea unor obiective de invatare pe care sa le revizuiasca periodic;
d) incurajarea reflectiei privind procesul de invatare si constientizarea a ceea ce stie si poate face autonom.
 
(B) pentru educator/profesorul pentru educatie timpurie/profesorul pentru invatamant primar/profesorul diriginte/colectivul de cadre didactice care predau la clasa:
a) sprijinirea prescolarului/elevului in constructia imaginii de sine si a respectului fata de ceilalti;
b) identificarea nevoilor de sprijin in invatare si proiectarea unor demersuri specifice;
c) dezvoltarea capacitatii de autoevaluare a prescolarilor/elevilor;
f) orientarea prescolarului/elevului catre tehnici de invatare specifice diferitelor domenii de cunoastere/discipline.
 
(C) pentru parinte/reprezentant legal:
a) crearea unei culturi a colaborarii cu personalul scolar, pentru o mai eficienta conectare a mediului scolar cu cel familial si pentru oferirea de sprijin constant si congruent prescolarului/elevului;
b) constientizarea punctelor tari si a punctelor slabe ale parcursului scolar al prescolarului/elevului;
c) sprijinirea prescolarului/elevului in construirea propriei motivatii pentru invatare.
 
(2) Rolurile portofoliului educational pentru principalii beneficiari educationali sunt urmatoarele:
(A) pentru prescolar/elev:
a) constructia imaginii de sine si a respectului fata de ceilalti;
b) sustinerea motivatiei in diferite etape ale procesului de invatare;
c) asumarea responsabilitatii pentru propria invatare;
d) evidentierea aptitudinilor prescolarului/elevului si a domeniilor/ariilor de cunoastere care ii trezesc interesul;
e) sprijinirea construirii unei atitudini pozitive fata de activitatea scolara, care sa favorizeze progresul.
 
(B) pentru educator/profesorul pentru educatie timpurie/profesorul pentru invatamant primar/profesorul diriginte/colectivul de cadre didactice care predau la clasa:
a) asigurarea vizibilitatii progresului in invatare si in formarea/dezvoltarea competentelor si a vizibilitatii evolutiei, in general, a prescolarului/elevului;
b) sprijinirea prescolarului/elevului in constructia imaginii de sine si a respectului fata de ceilalti;
c) evidentierea aptitudinilor, reusitelor si a pasiunilor prescolarului/elevului;
d) formularea recomandarilor de orientare scolara si profesionala viitoare pentru prescolarul/elevul din invatamantul preuniversitar.
(C) pentru parinte/reprezentant legal:
a) constientizarea progresului prescolarilor/elevilor, a preferintelor, intereselor si a pasiunilor prescolarilor/ elevilor;
b) sprijinirea prescolarului/elevului in sustinerea propriei motivatii pentru invatare.
 

CAPITOLUL II – FORMATUL PORTOFOLIULUI EDUCATIONAL

 
Art. 6
(1) Portofoliul individual se realizeaza in format fizic sau in format digital, iar decizia privind organizarea acestuia este luata de prescolar/elev impreuna cu cadrul didactic. O selectie de documente din cadrul portofoliului individual, realizata conform prevederilor art.9 alin.(1), poate fi atasata portofoliului educational.
 
(2) Portofoliul educational poate fi realizat in format fizic sau in format digital.
 
(3) Portofoliul educational in format digital poate fi inregistrat pe platforma scolii/ pe platforme de stocare bazate pe cloud pana la momentul operationalizarii platformei digital integrate ca parte a Sistemului integrat de management al scolaritatii, administrat de Ministerul Educatiei, prin intermediul UESMATD , conform prevederile art. 133 alin.(1), (3) si (4) din Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare.
 
Art. 7
Portofoliul educational cuprinde urmatoarele sectiuni, care se regasesc si in Anexa 1 la prezenta metodologie:
A) SECTIUNEA I - Date de identificare (date personale ale prescolarului/elevului, asa cum apar in catalogul grupei/clasei);

B) SECTIUNEA II - Rezultate si produse ale activitatilor de invatare, cu urmatoarele delimitari:
II.1 - Educatie formala:
a) documente scolare - diplome de absolvire, foi matricole, certificari profesionale (cu exceptia portofoliului pentru nivel prescolar);
b) planuri individualizate de invatare, planul educational personalizat in cazul elevilor cu cerinte educationale speciale;
c) rezultate ale evaluarilor si examenelor nationale;
d) rapoarte descriptive de evaluare de la finalul invatamantului prescolar, al clasei pregatitoare si al clasei I;
e) recomandari de orientare scolara si profesionala ori de incadrare intr-o forma de invatamant de nivel superior sau pe piata fortei de munca, cu caracter consultativ.
 
II.2 - Educatie non-formala:
a) diplome/certificate/adeverinte de participare la concursuri, competitii, olimpiade, festivaluri, simpozioane etc.;
b) certificate de competente lingvistice, digitale etc.;
c) produse relevante ale activitatii – eseuri, proiecte, lucrari de cercetare, desene, fotografii ale unor lucrari practice/creative etc.;
d) diplome/certificate/adeverinte de participare la programe de voluntariat.
 

CAPITOLUL III - ACCESUL LA PORTOFOLIUL EDUCATIONAL

 
Art. 8
(1) In cazul realizarii portofoliului educational in format fizic, educatorul/profesorul pentru educatie timpurie/profesorul pentru invatamantul primar/profesorul diriginte solicita conducerii unitatii de invatamant asigurarea biroticii necesare pentru fiecare prescolar/elev (biblioraft, separatoare, etichete, folii de protectie, intr-un numar cel putin egal cu numarul prescolarilor/elevilor de la fiecare grupa/clasa) si il personalizeaza impreuna cu fiecare prescolar/elev si/sau parinte/reprezentant legal, in primele 90 de zile de la debutul anului scolar.
 
Portofoliul educational in format fizic al prescolarului/elevului se pastreaza la unitatea de invatamant si educatorul/profesorul pentru educatie timpurie/profesorul pentru invatamantul primar/profesorul diriginte il pune la dispozitia elevului si al parintelui/reprezentantului legal al prescolarului/elevului pentru consultare, la cererea acestora.
 
(2) In cazul realizarii portofoliului educational in format digital, inregistrat pe platforma scolii/ pe platforme de stocare bazate pe cloud, educatorul/profesorul pentru educatie timpurie/profesorul pentru invatamantul primar/profesorul diriginte are obligatia de a crea conturile aferente portofoliului educational digital al fiecarui prescolar/elev din grupa mijlocie/clasa de inceput de ciclu de invatamant pe care o coordoneaza, in maximum 90 zile de la inceputul anului scolar.
 
Datele de acces la portofoliul educational in format digital sunt comunicate elevului si parintelui/reprezentantului legal al prescolarului/elevului in termen de 15 zile de la crearea contului.
 
(3) Accesul la portofoliul educational este permis parintelui/reprezentantului legal al prescolarului/elevului, educatorului/profesorului pentru educatie timpurie/profesorului pentru invatamantul primar/profesorului diriginte, colectivului de cadre didactice care predau la acea clasa, dupa caz, directorului unitatii de invatamant si persoanei cu rol de administrator al platformei. Fiecare categorie de personal va avea acces la intregul portofoliu sau la anumite sectiuni ale acestuia, dupa caz, in scopul respectarii normelor legale privind protectia datelor cu caracter personal.
 

CAPITOLUL IV - INCARCAREA/DEPUNEREA DOCUMENTELOR IN PORTOFOLIUL EDUCATIONAL

 
Art. 9
(1) In vederea realizarii portofoliului educational/an scolar, documentele prevazute la art. 6 alin. (1), parte a portofoliului individual, pot asigura completarea tabloului privind dezvoltarea si evolutia prescolarului/elevului. In acest sens, vor fi selectate :
a) pentru invatamantul prescolar, intre 2 - 4 produse relevante ale activitatii rezultate in urma derularii unor proiecte tematice/activitati pe domenii experientiale, selectate de copil impreuna cu cadrul didactic si/sau parintele, care ilustreaza nivelul de dezvoltare al prescolarului;
b) pentru invatamantul primar, intre 2-4 produse relevante ale activitatii scolare rezultate in urma parcurgerii unor unitati de invatare, selectate de elev impreuna cu profesorul pentru invatamantul primar si/sau parintele, pentru minimum doua arii curriculare;
c) pentru invatamantul gimnazial, intre 4-6 produse relevante ale activitatii scolare rezultate in urma parcurgerii unor unitati de invatare, selectate de elev impreuna cu profesorii si/sau parintele, pentru minimum doua arii curriculare;
d) pentru invatamantul liceal, intre 4-6 produse relevante ale activitatii scolare rezultate in urma parcurgerii unor unitati de invatare, selectate de elev impreuna cu profesorii, pentru ariile curriculare de interes.
 
(2) In vederea realizarii/completarii portofoliului educational/an scolar, documentele prevazute la sectiunea II.2 cuprind maximum 10 diplome/certificate/adeverinte obtinute la competitii, olimpiade, concursuri pe discipline, concursuri sportive, activitati extra curriculare, simpozioane, activitati de voluntariat etc. organizate in contexte extrascolare, organizate de scoala sau alte institutii si organizatii. Unitatea de invatamant are obligatia de a oferi elevilor contexte de activitate extrascolara, care pot fi valorificate pentru aceasta componenta a portofoliului educational, in special pentru elevii care au oportunitati reduse sau care se afla in situatie de risc educational.
 
Art. 10
In cazul portofoliului realizat in format fizic sau in format digital, responsabilitatea depunerii/incarcarii documentelor revine urmatoarelor persoane, astfel:
(1) educatorului/profesorului pentru educatie timpurie/profesorului pentru invatamantul primar/profesorului diriginte pentru documentele prevazute la art. 7, sectiunile I, II.1;
(2) educatorului/profesorului pentru educatie timpurie/profesorului pentru invatamantul primar/profesorului diriginte, impreuna cu elevul si cu parintele/reprezentantul legal al prescolarului/elevului, pentru documentele prevazute la art. 7, sectiunea II.2. si cele de la art.9 alin.(1).
 
Art. 11
(1) Depunerea/incarcarea documentelor prevazute la art. 7 se realizeaza astfel:
a) datele personale ale prescolarului/elevului, asa cum apar in catalogul grupei/clasei - in termen de 90 zile de la debutul anului scolar;
b) documente scolare, acte de studii (sau copii ale acestora, dupa caz) - foi matricole, diplome de absolvire, certificari profesionale, certificate de competente lingvistice, digitale etc. - la finalul fiecarui an scolar/ciclu de invatamant, dupa caz;
c) raportul descriptiv de evaluare, referitor la dezvoltarea fizica si la formarea competentelor cognitive si socio-emotionale ale copilului la sfarsitul grupei mari din invatamantul prescolar, rapoartele anuale de evaluare a dezvoltarii fizice, socioemotionale, cognitive, a limbajului si a comunicarii, precum si a dezvoltarii capacitatilor si atitudinilor de invatare, pentru clasa pregatitoare si clasa I, dupa caz;
d) planuri individualizate de invatare/ planul educational personalizat in cazul elevilor cu cerinte educationale speciale, initial – dupa primul modul si, ulterior, cand este cazul;
e) rezultate ale evaluarilor si examenelor nationale – in termen de 30 zile de la comunicarea/afisarea rezultatelor finale;
f) diplome de participare la concursuri/competitii/olimpiade/festivaluri/simpozioane, activitati de voluntariat etc. - pe parcursul anului scolar;
g) recomandari de orientare scolara si profesionala ori de incadrare intr-o forma de invatamant de nivel superior sau pe piata fortei de munca - la finalul grupei mari din invatamantul prescolar, la finalul clasei pregatitoare din invatamantul primar, la finalul ciclului gimnazial, respectiv liceal.
 
(2) Selectarea/incarcarea documentelor prevazute la art.9 alin.(1) se realizeaza pe parcursul anului scolar.
 

CAPITOLUL V - VALORIFICAREA PORTOFOLIULUI EDUCATIONAL

 
Art. 12
Prin actualizarea periodica a portofoliului si prezentarea eficienta a celor mai relevante rezultate ale invatarii, prescolarii/elevii au o reprezentare a propriului progres, isi imbunatatesc abilitatile de autoreflectie si autoevaluare, dobandesc competente de organizare si prezentare, se implica in propria educatie si utilizeaza portofoliul ca un instrument eficient in selectarea optiunilor pentru nivelurile urmatoare de invatamant sau pentru piata muncii.
 
Art. 13
Portofoliile prescolarilor/elevilor sunt valorificate de cadrele didactice pentru evaluarea integrata a rezultatelor invatarii si pentru oferirea de feedback periodic si personalizat catre elevi si catre parintii/reprezentantii legali ai acestora, pentru obtinerea unei reprezentari a progresului prescolarilor/elevilor, pentru reflectarea asupra propriilor practici de predare si evaluare si imbunatatirea acestora, pentru aplicarea abordarilor personalizate.
 

CAPITOLUL VI - MONITORIZAREA COMPLETARII PORTOFOLIULUI EDUCATIONAL

 
Art. 14
(1) La nivelul unitatii de invatamant, monitorizarea completarii portofoliilor educationale ale  prescolarilor/elevilor revine directorului/directorului adjunct sau unui responsabil delegat din cadrul unitatii de invatamant, dupa caz, care verifica, prin sondaj, respectarea prevederilor art. 11.
 
(2) Inspectoratele scolare pot monitoriza completarea portofoliilor educationale ale prescolarilor/elevilor in cadrul inspectiilor tematice sau ori de cate ori este cazul, cu participarea directorului/directorului adjunct si/sau a cadrelor didactice din respectiva unitate de invatamant.
 

CAPITOLUL VII - DISPOZITII FINALE

 
Art. 15
(1) In cazul portofoliului educational realizat in format fizic, la finalul fiecarui ciclul de invatamant, portofoliul educational al prescolarului/elevului este predat profesorului pentru invatamantul primar/profesorului diriginte, dupa caz, in primele 15 zile de la debutul noului an scolar. In cazul in care elevul este scolarizat in alta unitate de invatamant, portofoliul educational in format fizic va fi preluat sub semnatura de catre parintele/reprezentantul legal al acestuia, care are obligatia sa-l inmaneze profesorului pentru invatamantul primar/profesorului diriginte, dupa caz, in primele 30 de zile de la momentul inscrierii in noua unitate de invatamant.
 
(2) In cazul realizarii portofoliului educational in format digital, inregistrat pe platforma scolii/ pe platforme de stocare bazate pe cloud, informatiile incarcate sunt transferate, dupa cum urmeaza:
a) de la educator/profesorul pentru educatie timpurie la profesorul pentru invatamantul primar, de la profesorul pentru invatamantul primar la profesorul diriginte pentru ciclul gimnazial, daca prescolarul/elevul ramane in aceeasi unitate de invatamant, mentinanduse acelasi cont alocat acestuia;
b) de la educator/profesorul pentru educatie timpurie la profesorul pentru invatamantul primar, de la profesorul pentru invatamantul primar la profesorul diriginte pentru ciclul gimnazial respectiv de la profesorul diriginte pentru ciclul gimnazial la cel pentru ciclul liceal, daca elevul/prescolarul schimba unitatea de invatamant.
 
Art. 16
In cazul in care portofoliul educational realizat in format fizic nu este preluat de catre elev sau parinte/reprezentantul legal, unitatea de invatamant are obligatia de a pastra acest portofoliu pentru un termen de 1 an.
 
 
Sfaturi pentru Nota 10 - Raspunsuri si Explicatii
Ce MODIFICARI avem la Romana si Matematica pentru clasele V-VIII?

Clasele V-VIII din viata copilului necesita un efort de adaptare si de invatare constanta.

Programa scolara este destul de greoaie. Nu pierdeti din vedere:
  • Rezumatele textelor studiate
  • Teste rezolvate de matematica
  • Gramatica - Fise de lucru rezolvate

...Vezi AICI noile Teste rezolvate <<


Ti-a placut acest articol?
Distribuie-l pe Facebook sau trimite-l pe WhatsApp altor parinti sau profesori!

0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Urmareste-ne pe Google News
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

portofoliul educational al elevuluiportofoliu educational 2024-2025ministerul educatiei


x
Lasa un raspuns



Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit



Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!
x
//